Uslovi
Uslovi poručivanja i isporuke cvetnih aranžmana
Korišćenjem BLOOMLY DOO Usluga, pristajete na ove Uslove poslovanja („Uslovi poslovanja“).
Molimo Vas da pažljivo pročitate sledeće Uslove poslovanja pre korišćenja BLOOMLY DOO Usluge. Ukoliko se ne slažete sa Uslovima poslovanja, molimo Vas da ne koristite BLOOMLY DOO Usluge. Ovi Uslovi poslovanja se primenjuju na bilo koje korišćenje BLOOMLY DOO Usluga i na Ugovore o kupoprodaji zaključene u skladu sa ovim. Detaljniji opis BLOOMLY DOO Usluga i podaci o sistemskim zahtevima su dostupni na asocijacijacvecara.org.
1. Definicije
„Partner“ znači cvećara ili drugi partner koji je sklopio partnerski ugovor sa BLOOMLY DOO i nudi svoje proizvode i usluge dostave, ako je primenjivo, putem BLOOMLY DOO Usluge.
„Ugovor o kupoprodaji“ znači ugovor o kupoprodaji Partnerovih proizvoda i omogućenih usluga dostave naznačenih na Porudžbini. U vezi sa Porudžbinama naručenim putem bilo kog drugog načina plaćanja od strane Korisnika, Ugovor o kupoprodaji je obavezujući ugovor između Partnera i Korisnika.
„ BLOOMLY “ znači:
BLOOMLY DOO NOVI SAD, PIB: 112506496, MB: 21689084, Branimira Ćosića 4, 21000 Novi Sad, Srbija. ukoliko je Korisnik iz Srbije.
„BLOOMLY DOO Aplikacija “ znači svaka digitalna aplikacija omogućena od strane BLOOMLY-a za fizička i pravna lica, za naručivanje proizvoda od SOTEX MS-ovih Partnera.
„“BLOOMLY DOO Usluga” znači i web stranica u vlasništvu Bloomly DOO a čiji sadržaj administrira Partner. Sve nove karakteristike dodate BLOOMLY DOO Usluzi takođe potpadaju pod primenu Ugovora.
„Korisnik“ ili „Vi“ znači fizičko lice koje koristi BLOOMLY DOO usluge.
„Maloprodajni proizvodi“ označavaju potrošnu robu i druga potrošačka dobra koja Partner čini dostupnim putem BLOOMLY DOO usluge.
2. Identifikacija BLOOMLY-a
BLOOMLY DOO NOVI SAD, Branimira Ćosića 4, 21000 Novi Sad, PIB: 109495266, Matični broj: 21689084, Srbija. ukoliko je Korisnik iz Srbije. Elektronska pošta: pravna@asocijacijacvecara.org
Možete kontaktirati BLOOMLY direktno na gore navedene kontakte u slučaju bilo kakvih sporova ili zahteva u vezi sa BLOOMLY uslugama.
Podaci o identitetu, proizvodima i uslugama Partnera će biti obezbeđeni putem BLOOMLY internet stranica.
3. Opis BLOOMLY usluge
3.1. BLOOMLY omogućuje platformu na kojoj Korisnik može kupovati cveće odnosno aranžmane cveća, Maloprodajne proizvode i usluge dostave. Kada kupite proizvode i usluge dostave, BLOOMLY olakšava realizaciju kupovine BLOOMLY usluge.
3.2. Partneri pružaju informacije o svojim proizvodima i uslugama putem BLOOMLY usluge, uključujući informacije o cenama proizvoda. Informacije o naknadi za dostavu koja se primenjuje u svakom konkretnom slučaju date su u BLOOMLY usluzi. Ukoliko imate pitanja povodom proizvoda, obratite se odgovarajućem Partneru. Partner će na zahtev pružiti konkretne informacije u vezi cveća odnosno Malodprodajnih proizvoda. Prodaja i kupovina Partnerskih proizvoda i usluga mogu biti podložne dodatnim uslovima poslovanja Partnera koji su u izloženi u BLOOMLY usluzi. Cena Maloprodajnih proizvoda se utvrđuje na osnovu cene na dan slanja Porudžbine. Imajte na umu da može doći do manjih izmena cena između navedene cene i konačne cene Porudžbine kada se radi o prethodno upakovanoj robi, a u slučaju varijacija u pogledu težine pakovanja.
Partner pruža u BLOOMLY usluzi informacije o alergenima i druge potrebne informacije specifične za Maloprodajne proizvode. Partner je odgovoran za pružanje svih informacija o Maloprodajnim proizvodima prema zahtevima važećih zakona i propisa. Kada je primenljivo, Partner je takođe odgovoran i da osigura da prodajna cena i jedinična cena budu naznačene u skladu sa Direktivom EU 98/6/EU o zaštiti potrošača prilikom isticanja cena proizvoda koji se nude potrošačima, kao i srpskim Zakonom o trgovini i drugih primenjivim nacionalnim propisima.
Partner određuje po sopstvenom nahođenju izbor i cene Maloprodajnih proizvoda dostupnih na BLOOMLY usluzi. Partner takođe može nametnuti određena ograničenja za Vašu Porudžbinu, poput ograničenja količine i ograničenja veličine Porudžbine. Partner je odgovoran da Vas obavesti o bilo kakvim ograničenjima koja se odnose na dostupnost bilo kog Maloprodajnog proizvoda. Korisnik prihvata da će, u slučaju da neki proizvod privremeno nije dostupan, Partner ispuniti Vašu Porudžbinu bez uključivanja tog proizvoda kao stavke u Porudžbini. Proizvodi koji nisu dostupni u trenutku postavljanja Porudžbine neće biti naplaćeni.
Prilikom odabira Partnerovih proizvoda i usluga koje Korisnik želi da kupi od Partnera, Korisnik pravi obavezujuću porudžbinu za kupovinu Partnerovih proizvoda i usluga prema uslovima poslovanja naznačenima Korisniku u BLOOMLY usluzi, pre slanja porudžbine („Porudžbina“). Nakon što je primio Porudžbinu, BLOOMLY će proslediti detalje Porudžbine Partneru. U trenutku kad je Porudžbina prihvaćena od strane Partnera, i nakon što je BLOOMLY potvrdio prijem porudžbine Korisniku u ime Partnera, Korisnik i Partner zaključuju Ugovor o kupoprodaji. BLOOMLY će dostaviti Korisniku račun u ime Partnera. U trenutku kada Partner prihvati Porudžbinu i kada je potvrda prijema Porudžbine poslata Korisniku, ukoliko je Korisnik naručio dostavu Porudžbine, kao dodatak zaključenju Ugovora o kupoprodaji sa Partnerom za kupovinu Partnerovih proizvoda, Korisnik zaključuju pravno obvezujući ugovor o kupoprodaji bilo koje usluge dostave naručene od strane Korisnika putem BLOOMLY usluge.
3.3. Partner, koga je odabrao Korisnik, će pripremiti Korisniku proizvode utvrđene u Porudžbini i pružiti uslugu dostave ukoliko je ona ugovorena. BLOOMLY nije odgovoran prema Korisniku za valjano izvršenje Ugovora o kupoprodaji od strane Partnera.
3.4. Nakon što Korisnik jednom pošalje Porudžbinu, on je više ne može otkazati. Jednom postavljena Porudžbina proizvoda ili usluga dostave, ne može biti povučena ili otkazana. Pre slanja Porudžbine proizvoda ili usluge, molimo Vas da pažljivo pregledate Vaš odabir.
3.5. Bez obzira na član 3.4. kao potrošač imate zakonsko pravo da otkažete Porudžbinu Maloprodajnih proizvoda u roku od 14 dana računajući od dana prijema takvih proizvoda. Možete otkazati takvu Porudžbinu tako što ćete se obratiti BLOOMLY-u ili Partneru u gore pomenutom roku za otkaz i vratiti proizvode na Partnerovo prodajno mesto iz kojeg ste zahtevali Porudžbinu. Molimo vas da predočite račun izdat od BLOOMLY Partnera prilikom vraćanja proizvoda. Ako kontaktirate BLOOMLY u vezi sa povraćajem proizvoda ili zatražite nadoknadu zbog nedostatka, oštećenja ili druge mane proizvoda, BLOOMLY može od vas tražiti da pošaljete sliku predmetnog proizvoda kako bi se dokumentovali i potvrdili nedostaci. Imajte na umu da Partner može imati posebne uslove ili garancije koje se primenjuju dodatno na ove uslove. Partner posebno pruža informacije o takvim uslovima Korisniku na BLOOMLY usluzi.
BLOOMLY sledi zakonska ograničenja prava potrošača na odustanak kako su predviđena važećim zakonima. Određena roba može zakonom biti izuzeta iz prava potrošača na odustanak i povraćaj, uključujući sledeće:
Hrana i proizvodi koji se po svojoj prirodi ne mogu preprodati ili se brzo kvare ili stare
Proizvodi koji po svojoj prirodi postaju neodvojivi od ostalih proizvoda po prijemu
Igrice, filmovi, softver i drugi zatvoreni proizvodi ne mogu se otkazati nakon otvaranja pakovanja takvog proizvoda
Higijenski i intimni proizvodi nakon otvaranja pakovanja
Roba koja se proizvodi ili izrađuje po meri u skladu sa specifikacijama i uputstvima Korisnika
To znači da ne možete da vratite na primer, cveće tako što ćete se pozvati na svoje pravo na odustanak nakon kupovine. Ne možete povući, otkazati ili izmeniti Porudžinu za takve Maloprodajne proizvode nakon što je postavite. Molimo pažljivo razmotrite svoj izbor pre nego što postavite Porudžbinu.
3.6. Maloprodajni proizvodi moraju biti vraćeni što je pre moguće nakon otkazivanja Porudžbine i najkasnije u roku od 14 dana od dana otkazivanja. Vraćeni proizvod mora biti u neiskorišćenom stanju i u stanju koje omogućava da bude ponovo prodat. Proizvod mora biti adekvatno zaštićen i upakovan u originalnu ambalažu ili na sličan način. Nemate pravo na puni povraćaj novca ako je količina vraćene roba na bilo koji način umanjena ili je roba promenjena.
3.7. Povraćaj Maloprodajnih proizvoda čija je Porudžbina otkazana treba da se izvrši na Partnerovo prodajno mesto iz kog ste zahtevali Porudžbinu putem BLOOMLY usluge. Da biste vratili proizvode, kontaktirajte službu za korisnike na prodajnom mestu. Prodajno mesto možete utvrditi iz potvrde koju vam je dostavio BLOOMLY ili Partner. Odgovorni ste da platite troškove nastale povraćajem Maloprodajnih proizvoda. Plaćanje Porudžbine izvršeno od strane Korisnika, BLOOMLY će refundirati u roku od 14 dana od prijema obaveštenja o odustanku, pod uslovom da je Partner vratio proizvod ili dostavio dokaz o povraćaju. BLOOMLY će vam povrat cene vraćenih proizvoda izvršiti koristeći isti način plaćanja koji ste Vi koristili i na isti bankovni račun pomoću kojeg ste izvršili Porudžbinu. U slučaju Porudžbine dostave, naknada za dostavu se ne vraća.
4. Korisnički nalog
4.1. Imate ograničeno, ne-ekskluzivno, neprenosivo i ne-podlicencirano pravo da koristite BLOOMLY uslugu u obliku koji Vam nudimo s vremena na vreme isključivo u svrhe koje su ovde navedene. Licenca dodeljena Korisniku za aplikaciju iOS BLOOMLY App koja je preuzeta sa Apple-ovog App Store-a dodatno je ograničena na licencu za korišćenje Wolt App-a na svim proizvodima marke Apple, koje Korisnik poseduje ili kontroliše i kako je dozvoljeno Pravilima korišćenja navedenim u Uslovima poslovanja App Store-a i ovim Uslovima poslovanja.
4.2. Kako bi koristio BLOOMLY usluge, Korisnik mora da otvori korisnički nalog prateći uputstva za registraciju u BLOOMLY usluzi. Korisnički podaci u BLOOMLY usluzi su privatni. Korisnik je dužan da osigura da se svi podaci o korisničkom nalogu i slični podaci potrebni za pristup korisničkom nalogu Korisnika čuvaju u tajnosti i koriste na siguran način, koji nije dostupan trećim licima. Korisnik može imati samo jedan korisnički nalog.
4.3. Ukoliko postoji sumnja da je neko neovlašćeno lice saznalo za podatke o Korisnikovom korisničkom nalogu ili da ima pristup korisničkom nalogu Korisnika, Korisnik će o tome odmah obavestiti BLOOMLY. Korisnik je odgovoran za svako korišćenje BLOOMLY usluge i bilo koju radnju pod korisničkim nalogom Korisnika.
4.4. Kako bi koristili BLOOMLY uslugu, morate dati valjane podatke o kreditnoj kartici ili drugom načinu plaćanja BLOOMLY-u. BLOOMLY ne čuva podatke o Vašem instrumentu plaćanja, zato što to radi treće lice pružalac platnih usluga koje koristi BLOOMLY. Ovim pristajete da platite sve kupovine nastale Vašim korišćenjem BLOOMLY usluga, Informacije o kreditnoj kartici ili drugom načinu plaćanja, koje ste uneli u vaš korisnički nalog, moraju biti redovno ažurirane.
5. Plaćanja
5.1. Korisnik će platiti kupoprodajnu cenu i naknadu za dostavu (ukoliko se primenjuje dostava) navedenu u Porudžbini korišćenjem relevantnih načina plaćanja BLOOMLY usluge. BLOOMLY sakuplja sva plaćanja od strane Korisnika u ime Partnera.
5.2. Korisnik može izvršiti plaćanje koristeći samo online načine plaćanja navedene u BLOOMLY usluzi. Kada Korisnik isplati kupoprodajnu cenu i naknadu za dostavu (ukoliko se primenjuje dostava) BLOOMLY-u, Korisnik je ispunio svoju obvezu plaćanja prema BLOOMLY-evom Partneru.
5.3. Naplata će biti automatski izvršena sa Korisnikove kreditne kartice prilikom poručivanja. BLOOMLY ima pravo da proverava transakcije u ime Partnera u vezi sa Korisnikovom kreditnom karticom nakon što je Porudžbina poslata preko BLOOMLY usluge. BLOOMLY koristi treće lice za pružanje platnih usluga, tj. za obradu plaćanja. U Srbiji plaćanje će se obavljati lokalno, unutar Srbije, 7. Dostava Porudžbine
7.1. Ukoliko Korisnik naruči dostavu Porudžbine putem BLOOMLY usluge, Porudžbina će biti dostavljena na adresu koju je Korisnik naznačio putem BLOOMLY usluge. Korisnik takođe mora da navede ulicu za potvrđenu lokaciju u BLOOMLY usluzi. Usluge dostave pruža Partner Korisniku.
7.2. Kada koristite BLOOMLY uslugu, moguće je da postoji određena minimalna vrednost kupovine, o čemu ćete biti obavešteni pre nego što napravite Porudžbinu na BLOOMLY usluzi. Kada je Porudžbina ispod potrebne minimalne vrednosti, imaćete mogućnost da platite razliku kako biste dostigli minimalnu vrednost ili da dodate još proizvoda u svoju Porudžbinu.
7.3. Korisnik mora biti dostupan da prima pozive na broj telefona koji je naznačio u BLOOMLY usluzi. Ukoliko je ovaj broj telefona nedostupan, dostava može biti otkazana od strane BLOOMLY-a i/ili Partnera, a Korisniku može biti naplaćena puna cena Porudžbine.
7.4. Korisnik može poslati da Porudžbina bude dostavljena što je pre moguće (standardna metoda dostave) ili pred-porudžbinom i navođenjem određenog vremena dostave.
7.5. Standardna opcija dostave: Korisnik mora biti prisutan na potvrđenoj lokaciji navedenoj u Porudžbini u vreme isporuke navedeno u Porudžbini. Ukoliko Korisnik nije dostupan na adresi koju je on/ona naveo(la) u ranije definisanom vremenu isporuke, i ukoliko Korisnik ne odgovara ni nakon dva pokušaja kontaktiranja od strane Dostavljača, dostavu može otkazati BLOOMLY, a Korisniku može biti naplaćena puna cena Porudžbine.
7.6. „Pred-narudžbina“ opcija dostave: Korisnik mora biti prisutan na određenoj adresi u vremenskom periodu od deset minuta pre zabeleženog vremena dostave, do trenutka dostave, kako bi primio Porudžbinu.
8. Preuzimanje Porudžbine na prodajnom mestu Partnera
8.1. Proizvode je moguće preuzeti u prodajnom mestu Partnera, ako je tako prethodno dogovoreno prilikom poručivanja.
8.2. Partner će zadržati naručene proizvode 60 minuta nakon što je obavestio Korisnika da je Porudžbina spremna za preuzimanje. Međutim, ova dužnost je ograničena radnim vremenom Partnerovog prodajnog mesta, te Porudžbina mora biti preuzeta pre završetka radnog vremena Partnera.
10. Procena vremena
10.1. Svako vreme dostave, preuzimanja ili drugo procenjeno vreme iskomunicirano Korisniku od strane Partnera ili BLOOMLY-a u BLOOMLY usluzi, predstavljaju samo procene vremena. Ne postoji garancija da će Porudžbina biti dostavljena ili dostupna za preuzimanje u procenjeno vreme. Na vreme dostave takođe mogu uticati faktori poput gužve u saobraćaju, špica i vremenskih uslova.
11. Prava intelektualne svojine
11.1. Sva Prava intelektualne svojine u ili vezana za BLOOMLY uslugu kao i sva povezana dokumentacija i svi delovi i kopije istih će ostati isključivo poverene BLOOMLY-u te će biti jedino i isključivo vlasništvo BLOOMLY-a i/ili njegovih podugovarača/davaoca licenci. „Prava intelektualne svojine“ označavaju autorsko pravo i srodna prava (uključujući baze podataka, pravo kataloga i fotografska prava), patente, korisničke modele, dizajnerska prava, žigove, naziv, poslovne tajne, know-how i bilo koji drugi oblik registrovanih ili neregistrovanih prava intelektualne svojine.
11.2. Ovi Uslovi poslovanja ne garantuju nikakva Prava intelektualne svojine Korisniku unutar BLOOMLY usluge, te sva prava koja nisu izričito garantovana ovim Uslovima poslovanja su prava koja pripadaju BLOOMLY-u i njegovim podugovaračima/davaocima licenci.
12. Dodatne odredbe o korišćenju BLOOMLY usluge
12.1. BLOOMLY usluga je dostupna samo osobama koje su navršile 18 godina ili starijima.
12.2. Korisnik će se pridržavati svih važećih pravila i propisa prilikom korišćenja BLOOMLY Usluga. U meri u kojoj je isporuka proizvoda čija upotreba nije namenjena svim uzrastima, kao što su alkoholna pića ili duvanski proizvodi, dostupna u zemlji u kojoj se Korisnik nalazi, Korisniku se može odbiti isporuka proizvoda čija upotreba nije namenjena svim uzrastima u slučaju da Korisnik nije u mogućnosti da Partnerovom kurirskom partneru koji isporučuje Porudžbinu pokaže važeći identifikacioni dokument sa fotografijom koji je izdao nadležni državni organ, kojim se dokazuje da je Korisnik dostigao zakonom propisanu starosnu doba za kupovinu proizvoda. Korisniku se može odbiti isporuka proizvoda čija upotreba nije namenjena svim uzrastima i u drugim slučajevima predviđenim važećim pravilima i propisima u zemlji u kojoj se Korisnik nalazi, na primer za alkoholna pića ako Korisnik pokazuje znake intoksikacije. U slučaju da je isporuka proizvoda čija upotreba nije namenjena svim uzrastima odbijena iz razloga opisanih ovde, BLOOMLY ima pravo da od Korisnika naplati dvostruku vrednost naknade za isporuku (i naknade za uslugu ako je primenjivo) koju je Korisnik platio za predmetnu Porudžbinu kao vid kompenzacije za vraćanje proizvoda čija upotreba nije namenjena svim uzrastima Partneru.
12.3. BLOOMLY konstantno razvija BLOOMLY uslugu i zadržava pravo da promeni ili ukloni različite delove BLOOMLY usluge, uključujući sadržaje, proizvode i dostupnost Partnera u BLOOMLY usluzi, delimično ili u celosti.
12.4. Korišćenjem BLOOMLY usluge, Korisnik može naići na sadržaj ili informacije koje mogu biti netačne, nepotpune, zastarele, dovode u zabludu, ilegalne, uvredljive ili na bilo koji drugi način mogu dovesti do štete. BLOOMLY generalno ne pregleda sadržaj postavljen od strane Partnera. BLOOMLY nije odgovoran za sadržaj i podatke trećih lica (uključujući Partnere), niti za bilo koju štetu nastalu kao posledica korišćenja i oslanjanja na iste.
12.5. Vi ćete biti odgovorni za pribavljanje i održavanje bilo kog uređaja ili opreme (kao što je telefon) i veza koje su neophodne za pristup i korišćenje BLOOMLY usluge i svih povezanih troškova.
12.6. Korisnik neće: (i) koristiti niti pokušati da koristi tuđi BLOOMLY korisnički nalog i/ili pristupiti tuđim ličnim podacima o plaćanjima na BLOOMLY uslugama niti koristiti tuđu karticu za plaćanje prilikom korišćenja BLOOMLY usluge, bez pristanka te osobe, (ii) umnožavati, menjati, ili stvarati dela prerade BLOOMLY usluge ili bilo koje povezane tehnologije, (iii) koristiti obrnuti inženjering, povratnu montažu, rastavljanje, dekodiranje ili na drugi način pokušavati da otkrije izvorni kod BLOOMLY usluga ili bilo koje povezane tehnologije niti bilo kog dela iste, (iv) uklonite sve napomene o autorskim pravima, žigovima ili drugim vlasničkim pravima sadržanim u ili na BLOOMLY usluzi; (v) uklanjati prekrivati ili zatamnjivati bilo koje reklamiranje uključeno na BLOOMLY usluzi, (vi) prikupljati, koristiti, umnožavati ili deliti podatke dobijene od strane BLOOMLY usluge bez odobrenja BLOOMLY-a, (vii) koristiti robotske ili druge automatizovane metode za korišćenje BLOOMLY usluge; ili (viii) kreirati BLOOMLY nalog koristeći lažni identitet ili identitet druge osobe; (ix) pristupiti BLOOMLY usluzi, osim pomoću BLOOMLY-evih interface-a poput BLOOMLY Aplikacije i BLOOMLY internet stranice.
12.7. BLOOMLY je ovlašćen, prema sopstvenom nahođenju, da ukloni ili suspenduje Korisnika iz BLOOMLY usluge sa trenutnim dejstvom i/ili da odbije ili otkaže svaku Korisnikovu Porudžbinu ukoliko: (i) Korisnik zloupotrebljava BLOOMLY uslugu ili uzrokuje bilo kakvu štetu ili gubitak korišćenju BLOOMLY usluge, Partnerima ili BLOOMLY-u ili BLOOMLY-evim zaposlenima, (ii) postoji opravdana sumnja da je Korisnik izvršavao prevarne radnje prilikom korišćenja BLOOMLY usluge; (iii) Korisnik pošalje lažnu Porudžbinu (na primer neplaćanjem, neprisutnošću na mestu dostave kako bi mogao da preuzme Porudžbinu) ili na drugi način propusti da postupi u skladu sa svojim obavezama koje proizilaze iz ovih Uslova poslovanja; (iv) postoji opravdana sumnja o tačnost i autentičnost Porudžbine. Ukoliko BLOOMLY otkaže Porudžbinu koja je već plaćena, BLOOMLY će proslediti taj iznos na isti korisnički nalog sa kog je plaćanje izvršeno od strane Korisnika; ili (v) ukoliko se Korisnik bude upuštao u preteće, uznemiravajuće, rasističko, seksističko ili bilo koje drugo ponašanje koje BLOOMLY smatra neprikladnim prema Partneru ili BLOOMLY zaposlenima ili partnerima dostavljačima.
12.8. Rukovalac prikupljenih podataka o ličnosti Korisnika je BLOOMLY, osim ukoliko nije određeno drugačije. BLOOMLY će obrađivati sve podatke o ličnosti prikupljene od strane Korisnika u skladu sa BLOOMLY Izjavom o privatnosti.
12.9. Korisnik mora da se uskladi sa primenjivim uslovima ugovora trećih lica prilikom korišćenja BLOOMLY Aplikacije ili BLOOMLY usluge.
12.10. Korisnik izjavljuje i garantuje da (i) on/ona nije iz države koje je predmet embarga Vlade SAD, ili da nije naznačena od strane Vlade SAD kao država koje „finansira terorizam“; i (ii) on/ona nije naveden na bilo kom spisku zabranjenih ili ograničenih lica Vlade SAD.
13. Trajanje i raskid
13.1. Ovi Uslovi poslovanja su na snazi kao obavezujući ugovor između BLOOMLY-a i Korisnika do daljeg obaveštenja sve dok Korisnik koristi BLOOMLY usluge.
13.2. Korisnik može prekinuti korišćenje BLOOMLY usluge u bilo koje doba. BLOOMLY može prekinuti pružanje BLOOMLY usluga privremeno ili trajno u bilo koje doba.
14. Prigovori
14.1. Molimo Vas da imate na umu da BLOOMLY usluga može u svako doba biti prekinuta ili trajno obustavljena. BLOOMLY usluga može biti privremeno zaustavljena. Ne koristite BLOOMLY usluge za izradu kopije bilo kojih podataka. Iako BLOOMLY preduzima sve napore kako bi blagovremeno omogućio korišćenje platforme i servisa bez grešaka, BLOOMLY ne daje nikakve garancije u pogledu pouzdanosti, blagovremenosti, kvaliteta ili podobnosti BLOOMLY usluge ili bilo koje robe ili usluga pruženih putem platforme. BLOOMLY se odriče svih izjava i garancija koje nisu izričito navedene u ovim uslovima.
14.2. Partner je dužan da pripremi Porudžbinu u skladu sa naručenim sadržajem od strane Korisnika i u vremenu prikazanom na BLOOMLY usluzi. Ukoliko postoje bilo kakvi nedostaci u Porudžbini (ili dostavi Porudžbine), Korisnik može obavestiti ili BLOOMLY službu za korisnike, koja postupa u ime Partnera, putem podrške korisnicima unutar aplikacije ili na email adrese Partnera dostupne u kontakt formi na web sajtu, ili direktno Partnera.
14.3. Partner je isključivo odgovoran za sve nedostatke u sastojcima i pripremi Porudžbine ili drugim manjkavostima u izvršavanju Ugovora o kupoprodaji.
14.4. Korisnik koji je otkrio manjkavosti u izvršavanju Ugovora o kupoprodaji mora podneti sve prigovore BLOOMLY-u ili Partneru bez odlaganja, sa jasnim opisima navedenih manjkavosti. Za Maloprodajne proizvode, obaveštenja o nedostacima treba da se dostave u razumnom roku od otkrivanja nedostatka, ali najkasnije u roku od dva meseca od otkrivanja. Imajte na umu da je u slučaju oštećenja cveća ili drugih proizvoda koji se po svojoj prirodi brzo kvare ili stare, od ključnog značaja da o tome obavestite u najkraćem mogućem roku kako biste omogućili ispravan pregled i potvrdu nedostatka. U slučaju nedostataka kod Maloprodajnih proizvoda, nadoknada će Vam biti izvršena u skladu s važećim zakonima.
14.5. BLOOMLY isključuje svu odgovornost za gubitak ili štetu koju Vi ili bilo koja treća lica mogu pretrpeti u vezi sa BLOOMLY uslugom, osim ako su prouzrokovane BLOOMLY-evom namerom ili grubom nepažnjom ili bilo kojom drugom odgovornošću koja se prema važećem zakonu ne može isključiti ili ograničiti.
15. Važeće pravo i rešavanje sporova
15.1. Ovi Uslovi poslovanja su regulisani i tumače se u skladu sa zakonima Srbije.
15.2. Ukoliko ste potrošač, molimo Vas da imate na umu da ne možete biti lišeni prava koja su Vam garantovana u skladu sa obaveznim propisima o zaštiti potrošača.
15.3. Sporovi koji proističu iz ovih Uslova poslovanja će biti rešeni pred nadležnim sudom u Srbiji. Potrošač može započeti postupak pri nadležnom sudu njegovog prebivališta.
16. Izmene
16.1. Ovi Uslovi poslovanja su podložni izmenama. U slučaju bilo kakvih neslaganja između ovih Uslova poslovanja i Uslova poslovanja na engleskom jeziku, merodavna će biti verzija Uslova poslovanja na srpskom jeziku.
16.2. BLOOMLY će objavljivati izmenjene Uslove poslovanja na BLOOMLY internet stranicama na Kojima se pruža BLOOMLY usluga i obavestiće Korisnike da su BLOOMLY-evi Uslovi poslovanja izmenjeni putem BLOOMLY usluge ili putem elektronske pošte podnete BLOOMLY usluzi od strane Korisnika. Ukoliko se Korisnik ne pristaje na izmene Uslova poslovanja BLOOMLY-a, on/ona će obustaviti korišćenje BLOOMLY usluga.
17. Ustupanje
17.1. BLOOMLY je ovlašćen da ustupi sva ili neka prava ili obaveze koje proističu iz ovog odnosa u celosti ili delimično povezanom licu ili sukcesoru ili kupcu ili sticaocu njegove poslovne imovine u vezi sa BLOOMLY uslugom bez prethodne saglasnosti Korisnika.
17.2. Korisnik nije ovlašćen da ustupi bilo koja prava ili obaveze koje proističu iz ovog odnosa u celosti ili delimično.
*****
Ažurirano 10.2024. godine